Wersja obowiązująca od dnia 12.11.2010r
Usługi poligraficzne udostępnione w ramach serwisu foto-kalendarz.pl realizowane są przez Drukarnię Urdruk Paweł Urbanowicz z siedzibą ul. Stolarska 5e, 56-400 Oleśnica,
NIP 911-175-38-94
Warunki Regulaminu określają w sposób wyczerpujący prawa i obowiązki Użytkownika, Serwisu dotyczące usług świadczonych przez Drukarnię za pośrednictwem Serwisu.
Usługi polegają na wykonywaniu zleceń poligraficznych (druk plus introligatornia) według Projektów udostępnionych w Serwisie oraz dodatkowych danych dostarczonych za pośrednictwem Serwisu przez Użytkownika. Dodatkowe dane, o których mowa mogą zawierać:
Przesłanie prawidłowo wypełnionego zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy jednorazowego zlecenia pomiędzy Użytkownikiem a Drukarnią.
Nie stosowanie się do warunków Regulaminu będzie powodem odrzucenia zamówienia Użytkownika, jako nie podlegającego realizacji.
Zamówienie wykonania usługi polega na wypełnieniu wskazanych pól formularza i akceptacji zlecenia poprzez naciśnięcie przycisku „ZAMÓW”. Po przesłaniu zlecenia Użytkownik otrzyma list elektroniczny (e-mail) potwierdzający złożenie Zamówienia wraz z wyszczególnieniem wszystkich jego elementów.
Drukarnia może uznać, że przesłane zamówienie podlega dodatkowemu potwierdzeniu. W takim przypadku Drukarnia będzie się kontaktować z Użytkownikiem telefonicznie, poprzez wiadomość SMS lub za pośrednictwem email, w celu potwierdzenia złożenia zamówienia i ew. przekazania dodatkowych informacji dotyczących jego realizacji.
Złożenie zamówienia przez Użytkownika jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jej podpisu.
W systemie foto-kalendarz.pl płatności realizowane są poprzez System Płatności PayU.pl
Dostępna też jest opcja płatności za produkty w opcji za pobraniem. Realizowane jest to jedynie poprzez firmę kurierską DPD.
Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji niezwłocznie po otrzymaniu Zamówienia w przypadku kiedy następuje:
1) wykonanie pracy w sposób niezgodny z zamówieniem
2) uszkodzeń produktów podczas dostawy, jedynie wtedy, gdy zostanie to stwierdzone w obecności przedstawiciela firmy dostarczającej towar poprzez wypełnienie i podpisanie protokołu stwierdzające takowe uchybienia.
Podstawą do reklamacji nie mogą być błędy wynikające z nieuwagi Użytkownika (literówki, kadrowanie obrazu, brak zdjęć pomylone zdjęcia).
Podstawą do reklamacji nie mogą być różnice w wyglądzie pomiędzy, projektami oglądanymi na stronie internetowej Drukarni, a produktami dostarczonymi do klienta, wynikające z indywidualnych ustawień lub parametrów komputera, monitora Użytkownika takich jak kolor, proporcje, rozdzielczość, a także różnic w przestrzeniach kolorystycznych odwzorowywanych przez monitory lub inne urządzenia drukujące.